Carlunas, empresa espanyola especialitzada en la reparació i sustitució de llunes d’automòbils, anuncia la seva col·laboració amb “Edición Recuerda”, una campanya impulsada per la Fundación Reina Sofía amb l’objectiu de sensibilitzar a la societat espanyola amb l’Alzheimer.

Es tracta d’un nou projecte de la Fundación Reina Sofía per donar suport a la recerca d’aquesta enfermetat que afecta a més de 500.000 persones a Espanya i a 32 milions en tot el món.

A través de www.edicionrecuerda.com les persones interessades podran conèixer amb detall aquesta iniciativa basada principalment en la reedició de productes i serveis que ens van acompanyar fa temps per tornar a gaudir tal i com els recordem, on la venda anirà destinada a financiar projectes per a la recerca de l’Alzheimer.

Edición Recuerda

 

Carlunas s’encarregarà de la divulgació d’ aquesta iniciativa amb l’edició de para-sols de cotxes amb fotografies antigues amb l’eslogan de la campanya Edición Recuerda “Nos encanta recordar”…Els clients podrán rebre l’obsequi d’aquests para-sols a la red de tallers que l’empresa té a tota Espanya.

A més de Carlunas, la campanya conta amb la participació de més de 30 empreses i entitats de diferents sectors econòmics i socials, com poden ser Balay, Bayer, BBVA, BH, Callao City Lights, Coca-Cola, Cayro The Games, El Corte Inglés, Espasa, Fundación Atlético de Madrid, Metro, Google, Grupo Cofares, Inditex, Juanola, Kem Pharma, Nutrexpa, ONCE, Orangina Schweppes, Paradores, Pascual, Renfe, Sra. Rushmore, Santander, Telefónica, Universal Pictures, Unilever y Victoria, entre d’altres.

Arxivat a Esdeveniments.

Deixar un comentari

Has d'estar registrat per enviar un comentari.